アカウントがロックされました。ロック解除方法を教えてください/My account has been locked. How do I unlock it?
下記のいずれかの理由でアカウントがロックされることがあります。
- アカウント年度更新の未更新
アカウント年度更新の「未更新アカウント再開手順」をご参照ください。 - アカウント利用確認の未実施
アカウント利用確認の「手順」をご参照ください。 - 初期パスワードからの未変更
パスワード変更手順の「広大IDでの変更方法」をご参照ください。 - 自分でアカウントに自主ロックをかけている
利用登録登録システムに広大IDでログインし、自主ロックを解除してください。
自主ロック以外の場合は,アカウントがロックされる前日まで数回に渡りリマインドメールを送信しますので,見落としがないようご注意ください。
----------
Your account may be locked for the following reasons.
・When Account Renewel has not been conducted.
→Please refer to the section "How to unlock of non-renewal account" on the webpage "Account Renewal"
・When Account Confirmation has not been conducted.
→Please refer to the section "How to confirm your account" on the webpage "Account Confirmation"
・When you forget to change your initial password.
→Please refer to the section "How to change the password concerning the HIRODAI ID" on the webpage "How to change the password"
・When you voluntarily lock your account. →Please log in to "Login by HIRODAI ID" on the webpage(IMC Registration System)and unlock your account.
We will send you several reminder emails at least one day before the account is locked, unless you have locked the account yourself.